Fjärilar tvångstankar och trassligt hår

Gaaaa första skoldagen efter sommarlovet! Känner mig nervös, fattar dock inte varför då jag inte har något att vara nervös över. Kanske så misstar jag förväntansfull med nervös fjärilar, de känns ju rätt så lika och det är svårt att se skillnad mellan dem när de inte sitter still!

 

Jag börjar klockan tio men som vanligt så är jag uppe sjukt tidigt. Mathias var här i natt, mysigt värre, men han är ju en sådan där jobbig typ som börjar jobbet halv sju. Man kan ju tycka att det går att sova vidare efter att han gått men konstiga jag väljer alltid att gå upp med honom och sedan stanna uppe. Så nu så sitter jag här framför datorn (som vanligt).

 

Var inne på www.helgon.net men lyckades till min förtvivlan stänga ned helgon fönstret och på så sätt döda min inloggning. Och att logga in igen är inte att tänka på... tvångstankar... jag kan ju inte få för många inloggningar, av någon oförklarlig anledning.

 

Pudeln ligger och sover i sängen under en filt, jag tror att hon fryser nu när hon är ny friserad.

 

Urk, jag borde sitta och pilla med mitt hår! Jag har lånat pill mojängen av Mathias men får ju kramp i armarna av att sitta med händerna i håret. Blodstopp.

Mitt hår är ytterst ouppfostrat, börjar tro att det är någon typ av tonårsuppror, dreadsen försöker ständigt smyga hem till varandra på nätterna och bedriva otukt... och resultatet blir som förväntat, ett enda stort trassel!

Jag behöver hjälp... nu...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0