Första träningspasset!

Vad fruktansvärt jobbigt det där bas passet va, skyller allt på passet för inte kan det väll vara jag som är otränad?
Nu så e jag i alla fall ny duschad och ny tränad och fast framför datorn igen, ordningen är återställd. Men ska försöka slita mig härifrån och ta mig hem till Karin.

Top Model har börjat igen, fjoll fjoll, men jag är klart road!

Alla dessa måsten och alla dessa saker som jag borde göra. I morgon är alltid en bra dag att börja med måsten på!

Är i alla fall klar med färg uppgifterna i skolan, alltid något.

Nu så ska jag bara se till att jag går på ett pass med Marre också så att jag får den utlovade presenten ;)
Nää, vad jag inte har något att skriva just nu. Tystnaden lägger sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0