Hög på suckulent

Smita ifrån och samla upp förvirrade tankar som ramlat till golvet. Mitt medvetande har gått bort sig och hittar inte längre ut mellan färgerna brunt, orange och vitt. En överinplastad spånskiva skräpar ned och blomman i fönstret har en massa ljud för sig. Och det konstiga är att den enda skrämmande tanken är: "Tänk om blomman slutar att tala!" Som om det skulle vara döden för all kreativitet.

Behöver jag nämna att jag sitter i skolan vid datorn vid namn Stina?

 

Uppgiften är att med hjälp av alla andra färger och alla icke föreställande former som finns måla färgerna orange, brunt och vitt. Projektet vingar ligger ofärdigt men mosaik beställningen har börjat ta form.

 

Usch vad förvirrad jag känner mig under, feberfrossa och röda kinder, allt på grund av mördar suckulenten och dess allergi hämnd.

 

Lunchat med kusinen. Utomhus i paraply väder :)

Känner mig lite konstig, dumma blomma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0