Seger över soffan

Victory! Jag tog mig ur soffan och just nu så sitter jag hemma hos mig med tre stycken skisser till min lomfågel mosaik. Och det känns lovande. Så i morgon i skolan så ska de kopieras upp och förstoras. Sedan så är det bara att börja hugga natursten och pussla fram motivet. Lätt som en plätt... eller hur var det nu :P

 

Betala räkningar va det vist också, evil världen som vill ha pengar! *muttra*

Och i morgon så är det en ny skolvecka. Skulle önska att lärarna utnämde eget arbete men har en känsla av att de kommer att ge oss en ny uppgift. Hinner ju aldrig bli klar med de uppgifter jag redan har innan jag får nya.

Någon träning blir det nog inte i dag. I morgon är alltid en bra dag att ta tag i träning! och så ska jag sluta ärta godis och aldrig mer dricka öl och alltid tänka positivt och inte klaga något mer! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0