Välkommen till min nya blogg!

I kväll så har jag gjort det. Det där som tydligen alla andra också gör, jag skapade mig en blogg.
Tiden som det tog för mig att skapa denna blogg var uppenbarligen tillräcklig för att dimma ner hela lägenheten. Det med vattenånga från två stackars överkokta potatisar. Helt och totalt bortglömda på spisen.
Jag är bra på att glömma bort saker, speciellt om dessa saker har med matlagning att göra. Men glömskan letar sig även in i andra aspekter av mitt förvirrade liv. Därför så ska det bli intressant att se hur lång tid det tar för mig att glömma bort, först lösenord, sedan att jag ens har en nyskapad blogg som ligger där och tar upp space på nätet.
Men till dess är jag ännu en av mode bloggarna som har massor med intressant att delge ;)

Knackart har det ädla syftet att vara en plats för mina förvirrade tankar att landa på, de kan nämligen behöva det ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0