Ute till försäljning

I går så ringde mäklaren på morgonen och frågar om det var oki för honom att komma över för korttagning av lägenheten inför anonseringen. Ick, skrik, panik! Jag skyndar mig då hem och lyckas städa och sortera tillräkligt mycket för att det ska se presentabelt ut. Min far fick agera flytt bil och vi körde hem de första sakerna hem till Mathias. Tippen fick också sin del.

I går kväll så pep det till i min mobil med ett medelande som upplyste om att min lägenhet nu ligger ute på nätet till försäljning. Nervöst och spännande! Och stressigt!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Vad kul! =) Hoppas du får massa massa pengar för den! =P

2007-12-05 @ 22:10:06
URL: http://pexo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0