Bekänd ytlighet

Lite skrämmande iakttagelse men min blogg som faktiskt började som en aning filosofisk och väldigt konstinriktad har gått över till att bli ytlig. Man skulle till och med kunna kalla den för extremt ytlig. Nu när det är myntat svart på vitt så är det väll lika bra att erkänna. Ja, jag är flickig. Ja, jag gillar vackra saker. Ja, jag beundrar modeller och deras fina kläder. Ja, jag älskar att höra mig själv prata och läsa det jag själv skrivit.


Nu när jag ändå sitter här och bekänner mig ytlighet så kan jag lika gärna passa på att ta upp lite platts bland ettorna och nollorna och nämna att jag haft tre totalt olika frisyrer på en vecka. Det är värt att nämna fler gången än en och värt att tjata om. Jag som nästan aldrig byter frisyr och nej, jag tänker inte komma över min nya frisyr i första taget. Detta ska tjatas om i minst tre veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0