Blir inget hus köp!

Vi hade tid på banken i går. Fulla med självförtroende så var vi lätta byten för en bankkassörska med hagelgevär speciellt inriktade på egobubblor och illusioner. Vi blev nedskjutna... hårt! Vi får inget lån så det blir inte hus. Inte just nu i alla fall.

Först så kändes det som om mitt inre gick i tusen bitar men efter att vi plockat upp oss själva och varandra från golvet så kom vi på en annan lösning. Jag ska sälja min lägenhet och sedan flytta in hos Mathias. Vi ska göra om en massa hemma hos honom med nya tapeter, lister och möjligtvis ett nytt kök. Vilket jag tror är en ypperlig lösning och jag vet att vi kommer få det jätte fint. Ska bli kul att sortera ut massa skit och fixa allt så att det blir fint och sedan bo tillsammans med Mathias.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0