Catwoman vs Poison Ivy

Filosofi på hög nivå! Marre och jag föll in i den sådan där meningsfull och världslig diskution i går. Det hela började med att MarryAnn blev kallad för nordpolen varpå jag genast blev tillskriven sudpolen där alla pingvinerna bor. detta lädde genast till att jag var Batman skurken the pingvin varpå jag kontrade med att utnämde Marre till ismanen. Det hela var väldigt sofistikerat! Men eftersom våra egon inte trivdes i dessa missanpassade och minst sagt gräsliga skurkar så kom så klart  våran fåfänga på att det fanns finare skurkar i Batman. Nu så till den stora frågan, vem av Catwoman och Poison Ivy vill man hälst vara? Det var den stora filosofiska frågan för dagen!

 Kvinliga Batman skurkar  

Det är inte så lätt att välja mellan dem som man kanske kan tro då båda har sina små defekter. Men jag måste nog erkänna att även då Poison Ivy må vara vacker så har nog jag och catwomen en liten grej tillsammans sedan många år tillbaka! Hon må vara galen men vem är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0