Förkylningstider

Jag som alltid brukar klara mig igenom andras snörvel även då de både nyser och hostar på mig. Men jag brukar inte blir sjuk för det. Men nu, av någon outgrundlig anledning, så har jag blivit förkyld. Tycker synd om mig själv. Det är bara så dålig timing. Det är mycket att ta in i skolan just nu och det är svårt att göra det genom förkylningsdimman som jag befinner mig i. Dessutom så ska det festas i helgen. Jeje, hade bjudit hem mig på någon slags tjej middag tillställning, vilket lät jätte trevligt men jag kommer inte kunna gå. Tycker ännu mera synd om mig själv.


Ska stanna hemma i kväll och titta på Idol med Mathias i stället. Bädda ner mig i en soffa! Det låter som tillräckligt spännande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0