Göra bort mig!

Mardrömmar i natt. Drömde att jag och Marre skulle hålla föredrag i skolan och att vi var totalt oförberedda. Vilket i sig är rätt så skrämmande men den jobbiga mardröms ångesten kom efter vi hållit det dåliga föredraget och blivit utbuade av klassen, dock av personer som inte finns på riktigt vilket känns väldigt diplomatiskt av mig. Det jobbiga var att jag drömde att jag spårade ur, blev hysterisk och gjorde bort mig totalt. Väldigt obehaglig känsla att känna att inget man nyss sa och gjorde även då man ångrar sig går att ta tillbaka för ALLA har redan bevittnat den ohämmade hysterin. Det var väldigt skönt att vakna och inse att jag kan gå till skolan utan att behöva skämmas ihjäl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0