Letar vidare

I går så var vi och tittade på hus men trotts mina positiva föraningar så var det inte vårat hus.
Det första som händer när jag kommer in i huset är att jag blir yr och yrseln blev bara värre och värre. När vi går där och småpratar och tittar oss omkring så nämner Mathias att jag borde känna efter hur husets energi känns och så passar han på att reta mig för att jag ska börja gråta och få svårt att andas så som medierna gör i andarnas makt. Medan han pratar så känner jag att yrseln bara bli värre och det börjar dessutom bli svårt att andas då det uppstått ett tryck över bröstet.
Yrseln beror troligen på att golven lutade i alla rummen. Massor. Mathias var också yr så vi vinglade runt där en stund innan vi vinglade ut igen.
Mitt hur var inte mitt hus, jag tror att det redan bodde någon där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0