Oj oj!!!

Oj oj, mycket att göra i dag! Jag har nyss kommit hem och slängt in en tvätt. Min lägenhet ser hems ut på grund av det hotande fönsterbytet som nu påbörjats och förhoppningsvis avslutats i dag. Halv nio så ska jag till skolan och stressa klart min målning som ska vara klar i morgon. Klockan 11 så ska jag hem igen och visa först min sedan Mathias lägenhet för en mäklare som ska validera dem åt oss. Sedan så ska jag tillbaka till skolan och försöka hinna med en lunch. Efter det så tänkte jag trycka serigrafi och måla en annan målning. Klockan 17.00 så har vi tid hos banken där vi ska diskutera hus köp. Och i kväll så ska jag hem till Fredrik som fyller år i dag. Men det ska nog hinnas med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0