Baciller och pudelstrejk

Cirkulerar någon bacill just nu. Inte kul. Den har satt sina klor i skolan och nu så går den från person till person. Min tegel projekterska Marre är sjuk i dag. Synd om henne och hoppas att hon kryar på sig!


Ska snart logga av och ta mig till friskis och köra ett bas pass.

Vet dock inte vad jag ska göra i skolan i dag nu när Marre är sjuk. Jag har igen lust att börja bygga med teglet själv, känns som om jag lika gärna kan vänta på henne. Vi hinner göra det nästa vecka, annars så får vi väll jobba över någon dag!


Pappa kommer snart och hämtar djuret. Hon har förövrigt, för att rädda sig själv från svält, ätit pudelmat. Trotts hennes tidigare hungerstrejk så knaprade det över matskålen och hon tömde den två gånger i går. Besegrad!


Känner mig lite små snuvig. Våga vägra bli sjuk! Ignorera, det som inte syns finns inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0