Fariseiska känslor & kräft mord

Sitter och lyssnar på Iron Maiden tillsammans med min träningsvärk. Känns alltid lika skönt att ha plågat sin kropp så till den milda grad att musklerna gått sönder. Fan vad snygg jag är. Tillfällig narcissistisk utsvävning som grundar sig på förhoppningen att någon bryr sig.

Men oavsett om någon bryr sig eller inte så fan vad snygg jag är!

Inte för att det är Iron Matiden som orsakar mig denna självkärlek. De har inget med detta att göra så blanda inte in dem i vårat förhållande.

Knark.

Du är Knark!


Mot Läppe, trampa på gasen. Se upp alla kräftor. Usch nu så får jag dåligt samvete, blir allt svårare och svårare att berättiga mitt fisk och skaldjurs äteri. Vegetarianen i mig förstör sakta men säkert allt jag tycker om att äta och förvandlar det till små personer. Usch. Ska inte gå in djupare i detta då det finns risk för att jag kommer att utföra en räddningsaktion på de små röda djuren. (Förhoppningsvis innan de röda djuren blir röda).  


Fest i kväll, fest varige kväll.
Skål!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0