*gnölar*

Tycker extremt synd om mig själv då jag fortfarande är sjuk, men planen är att jag och sjuklingkolegan Marre ska ta oss till skolan efter tio rasten, det vill säga efter träningen som är på fredagar. Skulle gärna träna men inser att det inte skulle funka. *Bitter*
Min mage har bestämt sig för att göra en massa ont och Marre har dunkat in sitt huvud i ett bord och ådragit sig en hjärnskakning.

Friska friskis flickor är vi allihoppa!

Ska ta sovmorgon i dag, tänkter inte lämna sängen fören det är absolut nödvändigt.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Vi kommer ha jättemycket mat i kylen så du kommer bli jättetjock om du äter upp allt det! =P

...och fjärrkontrollen är min! ;)

2007-10-13 @ 18:05:00
URL: http://pexo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0