Läppe

Nu så har fyra dagar av höstlovet paserat. De började med en lite små jobbig fredag som följts av en jätte bra helg. Det festades i lördags och även då min x-kromosom kände sig lite ensam så var det trevligt. Men den fick i alla fall skaka på rumpan tillsammans med Eva på krogen!

I söndags så slappades det men jag lyckades mot all förmodan släpa iväg mig själv till friskis. Mycket bra av mig!

I dag så är det tisdag och jag ska spendera dagen med att ta hand om en snörvlande Mathias. Han är hemma sjuk från jobbet och det är ruskigt synd om honom.
I eftermiddag så får han dock klara sig själv då jag och min mor åker till Läppe. Jag ska vara kvar där ute tills på fredag, får väll ta bussen hem eller något sådant.

Stundande party helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0