Morgon bestyr

Håller just nu på att packa ner mina träningskläder. Marre ska tvinga med mig på ett medel 75 min pass i eftermiddag. Jag har inte tränat på en vecka så jag kommer ju svimma på det där passet.


Har bokat en tvättid i eftermiddag, väldigt spännande. Måste ju ha något att ha på mig i helgen på Läppe festen som Jeje planerat.

Vi ska fiska kräftor till en kräftskiva.


Pappa kommer snart och hämtar djuret. Hon har förövrigt slutat att äta hundmat. så i desperat hunger så står hon och skäller uppmanande. Hon vill ha korv. Hon är ju inte dum den där pudeln. Men om hon ska bo med mig så får hon äta korn i så fall för jag kommer knappast köpa korv och steka till henne.


Måste nog logga av nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0