Tegel projekt

Vi har just avslutat tegel projektet. Jag gjorde den enklast tänkbara form, en kub. Men jag fick den precis så som jag ville. Uppgiften var att vi skulle göra et rum som vi ville vistas i. Jag flummade till det och skapade en kubis energialstrande skulptur med labyrint tema.
Till skillnad från de flesta andra (förutom kusinen Jeje) så gjorde jag något som man ska vistas bredvid i stället för inuti eller ovanpå. Min kub sänder ut energier som gör atmosfären rumtomkring till ett rum som jag vill vara i.

 Min kub upifrån.

 Sedd från sidan där man kan se mina inristningar som är en spinnof på grått målningar.

 Bild på Marre tillsammans med både min och hennes egen tegel skulptur (och ett studiebesök i bakgrunden).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0