Uppspidad och snurrig

Spendera morgonen med att morgon blogg om helgens festligheter. Min och Karins gemensamma födelsedagsfest ägde rum på lördagskvällen. En massa bål och paket senare så var lägenheten full med folk och jag var full på mig själv. Jätte skumt, men jag införskaffade mig minnesluckor helt på egenhand endast på gladhormoner eller något annat som min kropp lyckades producera och förse mig med. Kanske skulle kunna skylla allt på suckulenten då jag hade stuckit på den igen när jag planterade om den. Men till skillnad till Törnrosa så somnade jag inte utan jag var helt uppskruvad och gick på högvarv hela kvällen.


 Kusiner med spännade paket ;) Vad kan det vara för något?

Festen fortsatte på den nya klubben Hypnotik som hade sin invignings kväll.

Stort dansgolv = bra ställe. Dansade en massa och drack en massa vatten. Kvällen slutade så som den brukar göra med att Mathias och jag gick hem till honom.

Lyckades vakna halv nio dagen efter och möttes av en något plockad lägenhet. Karin hade tydligen tagit undan en massa brukar innan vi gick till krogen. Glad överraskning.


Kortsagt en mycket trevlig men intensiv kväll.


Jag är snurrig i vanliga fall men den där festen tar priset i snurrighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0