Usch

Usch, detta har inte varit en bra dag. Hemma från skolan och lyckades missa redovisningen av tegel projektet. Tegel är det enda som jag har tänkt på, till och med drömt konstiga drömmar där allt löses upp och blir tegel, människor och allt. Levt och andats detta projekt och så får jag inte presentera det eller höra de andras presentationer.


Men oavsett så är jag väldigt nöjd med min skapelse!

Har nyss börjat vakna till liv efter en hel dags slappande och tröst ätande. Men tycker mest synd om den utråkade pudeln som har gått över från att nöjligt ligga och sova hos mig till att stirra uppmandande och tillsist uppgivet på mig.

Ska dock fortsätta den resterande delen av kvällen i sängen framför tv.

Marre och jag kanske ska till badet och träna i morgon på morgonen. Hon ville basta också jag vill mest simma sjukt många längder och så extrem träningsverk i armarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0