Blogg blogg

Just nu så är jag för en gångs skull hemma hos mig. Passat på att köra en tvätt och så har jag tvättat håret.

Mitt hår har varit nära att ta livet av mig de senaste dagarna. Kliat! Kanske beror på att jag inte kan minnas den senaste gången som jag tvättade det. Upps...
Kliat så pass mycket att jag tvingade erica och Janni att titta igenom det i morse på jakt efter eventuella löss. Hittade som tur va inga. Hur får man ut löss ur dreads? det är vad jag undrar det! Men är lus lös.
Kliar lite mindre nu när det är tvättat vilket känns oroande. Hår hygigen = noll...

Snart så ska jag hem till mamma och titta på Idol.

Har beställt en film till henne "det levande slottet". Jag är sugen på att köpa en massa anime just nu. Riktigt inspirerande filmer. Skulle vilja ha Disneys film Fantasia också. Nog för att jag redan äger den men skulle vilja ha den på dvd så att bild kvalitén blir bättre.


Ska försöka ta tag i mig själv nu och sätta mig och sy ett kamera fodral till min nya rosa digital!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0