Du är en mellanrumsform!

Sitter och raderar bilder.


I tre dagar så har jag spenderat mornarna innan skolan med att radera bilder från datorn.

Hittills så har jag tagit bort ca 300 bilder. Och jag kommer inte sakna någon av dem!

Folk blir inte de bästa fotograferna på fyllan så alla underliga vinkel kort med dålig eller ingen skärpa är raderade. Även alla dessa ego bilder på folk. Ego bilder till förbannelse. Jag har även gallrat i min egen ego mapp, vad jag ska med alla dessa bilder till?


Jag skulle säkert kunna ta bort lika mycket till utan att sakna en enda bild!


Det har inte hänt så mycket den senaste veckan.

Försökte träna i onsdags men var tvungen att avbryta passet då min kropp inte pallade med det. Tror inte att jag är helt frisk. Vill bara sova.


Det är gympa nu på morgonen. Ska väll gå men kommer knappast ta i allt vad jag har.


Vi har ett nytt tema i skolan. Mellanrumsformer. Vi målar av en stol, samma stol i två veckor. Kul att äntligen slippa grupparbeten och sitta och måla om dagarna!


Kommer inte festa i helgen!


Jag skulle ha tagit mig till skolan i morgon, lördag, men det har blivit ändrade planer. Ska till Läppe i stället! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0