Fylla en massa år

Morgon bloggandet gick till då och då bloggande och förra veckan så var det nästan aldrig bloggande. Men nu så känns det som blgg igen!


Under tiden av mitt icke bloggande så har jag bland annat hunnit fylla år. Detta firades i söndags. Riktigt trevligt. Vi lyckades fylla min mors lägenhet med släkt, mat och tårta.

Tack mamma för att du hjälpte mig fixa alltsammans!


"Jag vill ha en rosa digital kamera!"

Min mors exakta ord då hon knatat in på expert.


Min rosa digitalkamera och jag träffades första gången på söndags förmiddagen. Den hade legat inpackad i ett ovanligt snyggt packet och chockerade nog så var det en manlig expedit som slagit in den.

SÅ GLAD! Rosa rosa rosa digital.

Men inget kan ju få gå lätt och smärtfritt. Digitalkamerans första omgång av batterier höll ca tio min av pill och ca fem kort. Sedan så införskaffade sig kameran en egen vilja och stängde av sig. In med nya batterier, även dessa gav upp! Ångest och förbannelse.

Hysteriskt letade efter ett borttappat kvitto och det bland presentpapper och i en lägenhet och nyss spisat 14 personer. Inget kvitto hittat. Ännu mera ångest. Nu så är jag fast med en kamera som bara kan ta fem bilder och som sedan somnar, inte ens det faktum att det är rosa hjälper för att väga upp detta.

Men så som det oftast gör med besvärliga saker så löste sig även detta.

Efter en snabb tur till expert och nya batterier senare så funkar den.


Flickor älskar små hårda paket.
Något som Mathias förstått. Jag fick ett jätte fint hängsmycke av honom, pojken med koll hade tänkt helt rätt.
Älskar honom!


Jag vara en mycket bortskämd unge!



25 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0