Infekterat

Jag lyfte på flärpen och kikade in i ett av Fannys fluffiga pudel öron i fredags. Inte en vacker syn och ändå så håller jag koll på dem. Infektioner kan tydligen bli elaka fort. Jag tvättade noga och tvättningen fortsatte under helgen av min mor och moster. Pudeln va i Läppe tillsammans med dem. Väl hemma igen så undersökte jag henne ännu en gång. Det har blivit värre. Ont har hon också så det är ingen ide att greja runt med bomull i dem. Jag ska ringa djursjukhuset i dag så fort deras tele tid öppnar.

 

I går i skolan så fick jag en efterlängtade visionen av en bild till temat "vingar". Men visionen måste gå från ide till verklighet på sju dagar.


Orkar inte hispa eller stressa över det.


Jag ska försöka hitta något i mig själv så att jag bli lugnare. Men hur gör man för att skaffa sig en "det löser sig alltid" personlighet? 
 

En ny förbättrad version av mig finns att hämta i kassa sju!
Kassa sju har en klar leverans! Kassa sju... någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0