Morgon stress

Klockan är inte åtta än men jag har redan hunnit vakna hos Mathias, hämta hunden hos min mor, sno åt mig tvättstugan och köra en maskin, tvättat en handtvätt, diskat och fixat pudel öron. Plus att jag har ätit frukost och duschat och annat morgon pyssel. Stress stress, och jag som lovade mig själv att ta det lugnt denna morgon och kanske sova en stund till.

Snart så ska jag gå till friskis och träna och efter det så ska jag till skolan.


Men i eftermiddag så flyr vi till Läppe. Jag behöver verkligen ladda mina batterier. Är så trött hela tiden.

Ska ta med akvarellfärg och en stickning. Pyssla tillsammans med Jeje. Mys pys.


Känner mig lagom hypokondrisk just nu också. Tror att jag börjar bli sjuk. Varför skulle jag annars vara så trött! Höst trötthet kanske. Vet inte vad jag ska skylla på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0