Tuff vecka

Äntligen så är mardrömsveckan över. Har varit en riktigt jobbig vecka. Resultatet är att jag har varit om möjligt ännu mera disträ än vanligt. Inget har fått plats i mitt förvirrade huvud. Jag behöver semester bort från mig själv.


Men är på bättringsvägen!


Jag var på date i går med Mathias ;) Älska älska den pojken!


Snart fylla år! 25 men UTAN ålders ångest.


Även om mardrömsveckan är över så ligger det fortfarande kvar obehaglig energi i mig. Känner mig sjukt lätt irriterad och trött inombords.


Sitta hemma hos Karin och titta på vänner. Försöka ladda batterierna.


Usch vad det inte känns som om något har varit tillräckligt denna vecka. Jag skulle lätt kunna prata ihjäl alla jag känner utan att själv känna mig färdigpratad. Behöver prata av mig tills det inte längre finns något kvar att prata om. Men orkar inte prata mer. Har inget mer att säga. Kanske har pratat mig helt tom denna vecka.

Usch vad jag känner mig irriterad.


Försöka se något positiv i det hela. Den kommande veckan har all möjlighet i världen att bli bättre än vad denna vecka har varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0