111 dagar kvar

I dag så har vi 111 dagar kvar till beräknat ankomstdatum för lilla grodynglet. Räknar ner och tycker att tiden går långsamt. Men innan dess så ska det ju vara lucia, jul och nyår, sådana saker brukar ju göra att tiden går fortare.
 
Jag har redan börjar surfa förlossningsberättelser och annan mer klinisk information. Vill vara väl förberedd!
Mathias bombarderas av information och en stor del av den tror jag att han helst skulle vilja vara utan. Men icke, han upplys om det ena läskiga saken efter den andra.

Personligen så ser jag mest fram mot det fika som jag har hört att man får på BB efter förlossningen. Det måste vara den mest välförtjänta macka man kan äta!

Och så är jag nyfiken och vill träffa den där lilla varelsen som anonymt simmar omkring i min mage.

Lägger upp bild på ynglet.


Grodan vid 12 veckor


19 veckor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0