Baltic Harmony och Demon Seed konsert

I dag så blir det stan med Marre. Jag ska införskaffa två biljetter till söndagens konsert som hålls av Berits kör Baltic Harmony. Det är en julshow och förra året så var de jätte mysigt så ser fram mot det även detta år.


Sedan så ska jag till barnmorskan. Mathias gör sitt bästa för att hinna vara med. Det är ett rutinbesök men det är alltid lite spännande att gå dit.


Mina dagar går huvudsakligen ut på att leta efter de möss som kattakräket slarvat bort. Men det är tur att jag har honom så att något håller mig lite sysselsatt.


Men på fredag så ska jag fly lägenheten och dess tristes då Demon Seed spelar på slakthuset, de öppnar åt Entombed. Jag ska trotsa mitt sans och vett och hasa mig dit. Jag måste ju inte stå längst fram framför en högtalare och bland alla head bangandes små pojkar. Utan jag tänkte hålla mig lite i bakgrunden men med kameran i högsta hugg.


Nu så blir det mat.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0