Hos Eva på juligtfika

I går så var jag hemma hos Eva på en fika innehållandes nybakta lussebullar från kvantum och oräkneliga sorters pepparkakor. Jag hade släpat med mig min kamera i hopp om att Eva skulle kunna den bättre än jag. Vilken hon också kunde då hon lyckades klura ut några finesser som jag ännu inte fattat mig på. Eva har tydligen också nyligen investerat i en ny och då Erica pratar om att hon ska köpa en så är vi ju tre som har noll koll på vad vi håller på med. Systemkameror är ju en hel vetenskap! Vi ska dock trotsa vår okunnighet under jullovet och fota lite tillsammans.



Adventsljusstaken fick stå modell och blev raskt en mycket välfotograferad ljusstake.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0