Övningskörning och rivstart

Jag blev uttråkad på jullovet och bestämde mig för att göra något som jag lovat mig själv att inte göra, nämligen att börja plugga en till kurs utöver skolan på kvällstid. Efter att ha surfat runt på Komvux hemsida utan att hitta något som jag ville läsa så började jag i stället googla körskolor. Någon dag senare så att jag på min första teorilektion och efter tre sådana så ska jag köra min första körlektion i dag.


I går så tvingade Mathias att övningsköra med mig inför körlektionen. Det gick väll sådär, eller jag är rätt så nöjd även då jag med en rivstart kastade mig in i en rondell. Ett antal motorstopp och en arg tutning bakifrån senare så fick det vara nog. Men jag ger mig själv en kaka som belöning för bibehållet lugn.


Men allvarligt så svårt kan det väll ändå inte vara att köra bil?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0