Personligt projektarbete

I dag så ska vi gå igenom det kommande jätte projektet. Ett projekt med valfri inriktning som kommer att stäcka sig över några veckor.

Någon typ av personligt beslut måste alltså fattas och jag som har varit SÅ bra på det den sista tiden.

Beslutsångest.


Tror dock att jag vet vad jag vill jobba med, det om inte lärarna har någon speciell spinn på det hela så att mitt val inte passar in i deras mall. Inte för att folkhögskolor gjuter speciellt djupa mallar, de brukar gå att modellera med reglerna, men jag hoppas på att slippa krånglar. Tycker alltid att jag krånglar så fort någon berättar för mig vad jag ska göra.

Mosaik är mitt kodord för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0