Uppdatering

Under de senaste veckorna så har jag spenderat mesta delen av min tid ute i Läppe, och största delen av Läppe tiden så har jag jobbat.


Ledig tid har spenderats med näsan i Stig Larssons bok serie "män som hatar kvinnor". Väldigt bra läsning, bland det bästa jag läst och jag som i vanliga fall håller mig borta ifrån deckare.


Just nu så är jag i Nyköping och det börjar närma sig slutet av en väldigt väl spenderade semester. I morgon så åker jag tillbaka till Läppe för att göra en tre dagar lång arbetsvecka, det blir alltså en väldigt lugn start.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas du kan njuta av ledigheten! =)

Föresten, vad tycker du om sommarlovsmorgon, bättre förr?? kom in på min blogg å diskutera. =)



Ha en bra dag!

2008-07-19 @ 10:40:16
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0