Gjort första jobbhelgen

Nu så har jag gjort min första jobbhelg på Hjälmaregården! Jag har varit jätte nervös inför den nu avklarade helgen. För tre veckor sedan så provjobbade jag där under en dag, de ville se om jag klarade av jobbet då jag aldrig jobbat i kök förut, och det gick jätte bra! Jag fick beröm av dem jag jobbade med så kökschefen tog in mig till helgen för att även han skulle få titta på hur jag skötte mig. Första dagen gick oki men jag var inte alls säker på hur de andra tyckte att det gick.

På lördagen så blev det äntligen lite tid över för mig och min nya arbetsgivare att sätta oss ned och gå igenom papper. Han berättade då att han var nöjd med mig och att han tyckte att jag var riktigt duktig speciellt med tanke på att jag aldrig jobbat i kök förut. Så glad!

Jag tycker att jobbet är kul, det händer saker hela tiden så det finns ingen tid till att ha tråkigt. Det är et väldigt omväxlande jobb så jag ska spendera sommaren med att lära mig så mycket som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0