Mot Läppe

I dag så åker jag till Läppe. Ska jobba där i ca två veckor så just nu så packas det en massa nödvändiga och onödiga saker. Känner redan att jag kommer sakna Mathias men nästa vecka så kör han saker till Hjälmaregården så jag får träffa honom lite när han lämnar varor.


I morgon så ska jag servera på ett bröllop, något nervös. Men det är väll bara att se glad ut och göra sitt bästa.


Nästa helg så är det midsommarafton. Jag jobbar då också men ska nog hinna med att festa lite i alla fall.


Vi ska försöka få Internet att funka den kommande veckan! har blivit lovade att ha det på tisdag men man vet ju aldrig med sådana ting.


Loggar ut för nu


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-06-13 @ 09:02:05
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0