Ny PS3 och galet road rage!

Mathias har letat efter ett Playstation 3 i flera veckor. Han har ringt på annonser till förbannelse men någon annan har alltid hunnit före. Men i veckan så ringde han mig från jobbet "vet du vad jag har gjort"? Oj, så svårt det var för mig att gissa sig till vad han hade gjort!


För några veckor sedan så fick han provspela spelet "grand theft auto IV" hos Ola och det spelet bars hem samtidigt som den nya PS3án. I min värld så är det spelet helt sjukt och den åsikten höll jag så klart inte tyst med vilket ledde till viss frustration oss emellan. Mathias var nu sur och jag var inte så jätte glad heller.


När jag kom hem efter en sväng på stan så satt Mathias bland en massa öppnade kartonger och bortslitet skyddsplast och spelade PS3. Efter lite övertalning så fann jag mig själv på golvet VILT spelandes! Asgarvandes så körde jag bilen i spelet i ett galet road rage och höll på att skratta ihjäl mig när jag kört sönder tv-spels bilen så pass mycket att den började brinna. Mathias kastade sig på kontrollen och tog över. Min reaktion på spelet var totalt oväntad. Jag tycker dock fortfarande att just det "bilspelet" har ett sjukt upplägg men det är fruktansvärt kul att kvadda bilar!


Just nu så letar jag efter ett spel som jag kan tycka är kul på en lite mer sansad nivå.


När Mathias köpte PS3 så frågade han efter ett "rosa, fluffigt spel" till sin flickvän! Det fick han + poäng för! Väldigt gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0