Nyvecka och klädjakt

Nyvaken efter långhelg och ska snart påbörja dagen med att hämta djuret hos mamma.


Städa här hemma vore en idé!


Hoppas på att Jeje är ledig så att vi kan ta oss ner på stan. Jag behöver lämna tillbaka en kjol som jag köpte förra veckan. Det är en väldigt söt kjol men den gör livet lite väl spännande då den lätt blåser upp när man är ute. Känner inte för att blotta mig.
Måste också leta reda på kläder att jobba i. Jag ska servera på ett bröllop på lördag och har inget att ha på mig. Min arbetsgivare propsar på bekväma snygga skor som inte visar tårna, svarta byxor och en vit blus... jag har inget av de basplaggen i min garderob.

Hur klär jag mig egentligen?


I kväll så ska jag på jobbmöte. Ska bli lite spännande då jag ska träffa de andra sommarjobbarna för första gången.

Vad att ha på sig då?


Men nu var det som sagt hem till mamma och äta frulle som gällde.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0