Påsklov i Läppe

Jag for omkring med min rosa lilla digitalkameran hela Läppe helgen i hopp om den perfekta bilden. Lättare sagt än gjort!
Alla bilder blev förfärliga, jag tror jag aldrig tagit så dåliga bilder, inte sedan jag växt ur "var är katten stadiet" (bilder som barn tar på sina husdjur, där bilden är fokuserad på allt utom just katten. Kort sagt "var är katten kort"). Men jag var nu tillbaka på ungefär den nivån.
Men sjöråa måste ha hört mig klaga för när jag tittade ut så hade hon skapat den vackraste av alla vyer. Hon hade klätt in hela strandkanten i glitter och dramatik. Jag tog en massa bilder på Sjöråas yviga hår som hon låtit drapera vår fallna pil med. 

image172 
Frostbiten av sjöråas andedräkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0