Påsklov och fotovecka

Skoluppgift: Att fotografera en person med sitt attribut. Så jag tvingade iväg Mathias till replokalen för här skulle fotas. Men efter att ha blivit motarbetad av både kamera och det obefintliga och stundtals för befintliga ljuset så gav vi upp.

Med ambitionen att göra ett nytt bättre försök, i en naturligare situation för den besvärade modellen, så följde jag med på ett rep. Men det blev tyvärr inga bilder från repet då trummisen var tvungen att jobba över.

Nu så lägger jag allt mitt hopp till den stundande spelningen i helgen. Ska ta bilder till förbannelse.

Mästerverken ska presenteras i skolans lilla galleriet om en veckan.

image170 

Jag gillar bilden även då jag skulle vilja göra ett nytt försök, denna gång med en spotlight riktad mot gitarren. Men fina modellen gör sitt jobb bra :)

Om någon undrar så står det Demon Seed på tröjan... Demon Seed! Kom ihåg det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0