Gubbkatten och jag

I dag så var jag hemma från skolan. Lyckades ådra mig en massa huvudvärk i går så orkade inte ta mig till skolan då huvudvärken fortfarande segade sig kvar.
I stället så spenderade jag dagen tillsammans med gubbkatten och gubbkatten spenderade dagen med att gnälla på mig om en massa nonsens.
Han har så mycket att säga och han är inte rädd för att låta tjatig!

För att citera: "Mjaouuu mjaouuuu mjaouuuu Aa!!!"
För att översätta: Ge mig mat sa jag!

Så min dag styrdes till stor del av kattakräkets mage

image211
Bild på mig och katt

Dagen har även spenderats med en inte fullt så hungrig eller tjatig Maria som jag kidnappade ner på stan en snabbis. Mycket trevligt!

Nu så ska det Ätas då Mathias lagat mat till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0