Skolavslutning

I går så avslutades skolan. En platts som tagit upp mesta delen av min tid och mina tankar i två år.

Jag har hela tiden trott att jag skulle vara jätte ledsen på avslutningsdagen men i stället så kändes det bara bra att sluta. Anledningen till att det kändes bra är nog för det första att det inte kom som någon chock, det var ju inte någon hemlighet att vi skulle sluta skolan och behöva lämna tillbaka våra nycklar, jag har nog redan sörjt och bearbetat den kommande avslutningen innan den kom.

För det andra så har jag ett sommarjobb att se fram mot. Det känns jätte bra att få komma igång och arbeta.


Jag har haft det otroligt bra under dessa två skolår. Att gå denna utbildning har varit det bästa som jag gjort för mig själv. Jag befinner mig på en helt annan nivå nu när jag slutar än vad jag gjorde när jag började. Det går inte att jämföra.


Dessutom så har jag träffat nya vänner! *Vinkar* till Erica och Janni!


Nog kommer jag att sakna skolan men just nu så försöker jag se framåt och hitta något nytt att trivas i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0