Läppe visit

I torsdags så tog jag mitt pick och pack och tog första bästa buss till Läppe för att göra en snabbvisit över natten.

I Vingåker så spontan inhandlades världens sötaste barnkläder. Det blev en liten mössa som kommer att passa bra till våren och kanske även lite på sommaren och en sparkdräkt. Men paradnumret är en overall som grodynglet ska få åka hem från BB i.

Det förväntade ankomstdatumet är i slutet av mars så det känns lite onödigt att köpa på sig en massa vinterkläder men en overall måste ju ynglet ha då det säkert kommer vara några kalla dagar.


Som vanligt så blev det en massa god mat och en massa onyttigheter under Läppe visiten.


Jag rundade av dagen med att somna i soffan vid åtta. Jag är ett SÅ bra sällskap på kvällskvisten!


Altanen med nya trappor och inglasning.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0