Grattis Signe på fyra månadersdagen

Morgonen inleddes av att Jeje ringde och föreslog rask promenad på ekensberg. Vi svettade oss igenom halvmilaspåret. Jag hade lämnat över vagnen med den sovande Signe till Jeje som envist sköt vagnen upp och ner för alla små backar. Det var varmt!


Nu så är vi nyss hemkomna från Ånsta där Mathias slängde sig i sjön medan jag och Signe satt på tryggt avstånd och tittade på. Jag har fortfarande inte badat i år och känner inget sug efter det heller.




Igår så kom min far hit med min gamla barnstol så numera sitter Signe egen stol vid matbordet. Det går bra så länge hon är uppstöttad av en massa kuddar.


 Stora tjejen blir fyra månader i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0