Grillkväll hos Tomas

Nyss hemkomna från Tomas där vi blivit bjudna på grillat. Jag smällde i mig nästan en hel blåbärspaj och även då blåbär är nyttigt så åt jag nog mer än vad jag rättfärdiga.

Signe skötte sig som den lilla reklambaby hon är. Hon tycker att det är kul när vi beter oss underligt och hoppar fram mot henne. Då så skrattar hon så hon kiknar. Mathias och jag gör allt för att vara roliga men hon har höga krav.


Tror hon tecknar ordet igelkotte :)  
  

Pappa har blivit med hund. Granntanten har blivit dålig och ligger på sjukhus så pappa tar hand om hennes Bella.   


Kommentarer
Postat av: Mormor Inger

Du tar underbara kort på dina älsklingar.

2009-09-01 @ 10:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0