Lite blandat

Signe tvingade upp mig klockan sju men har nu somnat om igen. Mathias sover fortfarande, känner mig generös och ger honom sovmorgon.

Drömt konstigt i natt, något om en obehagligt hungrig tiger. Vet inte vad jag fick det ifrån.

Idag så ska Signe och jag låna ut Mathias till Maria som ska flytta in i sitt hus och behöver bärhjälp. Sedan så ska vi hem till min far och grilla i trädgården. Vi ska stå för sallad och efterrätt, funderar på att göra en smulpaj att ta med.

Veckan som gått har varit seg men med ljusglimt i form av fika hos Maria och stadspromenad med Janni. Tråkigt väder och Signe och jag har var varit inregnade. Mår inte bra av att vara inne och stilla mer än någon dag. Måste röra på mig, får ont i nacken och huvudet av att vara stilla.

Vill börja träna snart. Längtar efter friskis och hoppas på att komma igång i september. Borde kunna lämna Signe till Mathias nu när hon kan ta falska och snart ska börja med smak portioner. Kommer förvandlas till en blöt flåsade fläck. Så otränad! Brukar ta några veckor att skrapa upp sig själv från friskis golv och komma i form igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0