Nytt trick

I dag så har Signe och jag varit på promenad till optikern. Signe satt i mitt knä och sa inte ett ljud under tiden min syn undersöktes. Vad jag ser dåligt utan glasögon! Obehagligt! Slipper i alla fall köpa nya glasögon på ett tag då de jag har håller måttet än så länge.


Kan erkänna att vi låg och sov en stund på eftermiddagen. Signe försökte protestera men jag ignorerade hennes gnäll och efter en stund så somnade hon och sov i ca två timmar. Lyx!


Signes senaste trick är att hon kan vända sig från rygg till mage. Hittade henne på mage i natt när hon skulle mats och igen i morse efter en liten förmiddagstupplur.
 

I morgon så ska vi träffa Janni och Erica.

 Bild från dagens promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0