Kul med djur!

Katten har varit riktigt överjävlig på morgonen. Han hade utegångsförbud och hölls fången mot sin vilja. Anledningen till husaresten var veterinärbesök vaccination. Väntan på att Mathias skulle komma hem och ta med sig kattakräket kändes olidligt lång. Movitz gjorde allt i sin makt för att plocka isär lägenheten och förstöra allt jag tycker om. Han har lärt sig vad vi är extra rädda om och går därför direkt på teven och leker elektriker. Jag vågar inte visa honom att jag tycker om mitt bonsaiträd för om han förstår det så kommer han döda det.

Det är kul med djur!!!

Mathias kom hem, slängde in katten i bur och åkte iväg. En liten stund senare så var de hemma igen och katten åkte, ny vaccinerad, ut på gården. Lugnet har nu lagt sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0