Mellan sängar

Igår sålde vi vår gamla säng och vi är nu mellan sängar.

Inatt sov vi i bäddsoffan i vardagsrummet. Det var trångt men hela familjen fick platts. Både Signe och Movitz tyckte att det var jättemysigt, det tyckte inte jag och Mathias. Vanligtvis så brukar vi låsa ute katten från sovrummet men i vardagsrummet så har vi ingen dörr att skyla oss med. Movitz låg vid mina fötter och fiskade efter mina tår när han tyckte att jag röde på mig för mycket.

Signe har krupit omkring i bäddsoffan mellan oss och nypt oss med sitt pincettgrepp.

Den nya sängen kommer någon gång nästa vecka. Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Eva

asgarv :D

2009-12-15 @ 00:07:37
URL: http://lillva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0