Oinbjuden, ovälkommen och oförskämd!

Som en objuden, ovälkommen och oförskämd gäst flyttade huvudvärken in igår och som alla oinbjudna, ovälkomna och oförskämda gäster så var den svår att bli av med. Huvudvärken ville inte gå härifrån trotts att värdinnan gick och la sig. Den följde med ner i sängen och störde hela natten. På morgonen var den fortfarande kvar. Lamslagen av min oinbjudna, ovälkomna och oförskämda gäst bad jag Mathias stanna hemma från jobbet för vård av sjuk flickvän och piggt barn. Jag orkande inte med Signe.

Framåt lunch började den oinbjudna, ovälkomna och oförskämda gästen röra sig mot dörren och efter lite mat tackade den för sig och lämnade mig mör och öm men utan värk.

På eftermiddagen kom två inbjudna, välkomna och trevliga gäster på besök. Jag skulle ha träffat Janni och Erica på stan men mör som jag var lockade jag hit dem istället. Trevligt som alltid!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0