Signes senaste tandnytt

Imorse såg jag att tand nummer tre har spruckit igenom och tittar fram. Det var väntat. Signe har varit en dregelunge i någon vecka och gnidit med handen i munnen. 

Signe äter väldigt dåligt. Igår så åt hon inte något alls, ingen gröt eller välling, hur jag än trugade och testade olika smak variationer så dög inget. Jag har ingen mjölk kvar så kan inte förlita mig på amning. Misstänker starkt tanden för Signes matvägran.

Signes humör är det inget fel på… det är bara fel på mitt humör. Jag blir så stressad när hon matvägrar. Det är extremt frustrerande.

Signe invigde nya tanden med att bita mig i tummen. det gick jättebra. Tänder är kul!


Svårt att ta kort på tänder men här visar hon alla tänderna.


Våga vägra visa tand


Kommentarer
Postat av: Farmor Bejjan

Va skönt att lilla tanden titta ut, men tråkigt att hon högg dig i tummen. Ha ha

2009-12-04 @ 15:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0